Doorgaan naar hoofdcontent

Pieten

We hebben vandaag nicht Babette naar- en van het ziekenhuis gebracht en terwijl zij aan haar chemo-shot lag, verzorgt door ontzettende lieve verpleegsters die de hemel verdienen, zijn wij met de tram naar het centrum gegaan voor wat Sinterklaas inkopen. Een hele onderneming voor provincialen zoals wij. In de Bijenkorf  klommen de prachtige Zwarte Pieten weer de touwen op en neer, ze hadden veel bekijks. De Kalverstraat doorgelopen, ik geloof dat ik daar in 35 jaar niet meer geweest was. Leuk allemaal, maar wij zijn altijd blij als we Stolwijk weer binnen rijden. Lekker rustig!

Reacties

ik ben dol op die pieten die daar klauteren aan die touwen net als jij heb ik ook last van die overweldigende drukte terwijl ik toch lang daar heb gewoond.
ik geniet van je verhaaltjes en foto's