Doorgaan naar hoofdcontent

Onverenigbaar

"De meest gewaardeerde tuinen zijn meestal gemaakt door vrouwen wiens kinderen volwassen zijn, of door oude vrijsters of homoseksuelen. Naast hun liefde voor tuinieren hebben deze groepen nog een ding gemeen: geen kinderen. Kinderen en serieus tuinieren zijn geheel onverenigbaar". Dit zijn niet mijn woorden, ik las het vanmorgen op het afgescheurde blaadje van mijn tuinkalender. Ik ben het gedeeltelijk met de schrijver eens, want hij is even de kleinkinderen vergeten. Ben benieuwd hoe vaak die voetbal van Thijs volgende week mijn border in vliegt.

Reacties

Anoniem zei…
Die planten kunnen wel wat hebben, toch? Een kleinzoon op bezoek vergoedt veel. Prachtige border trouwens en leuk blog. Dat ga ik beslist vaker lezen!
Emie
Marthy zei…
Dank voor de complimenten, Emie. En over die planten maak ik me geen zorgen, hoor. De komende weken krijg ik drie kleinzoons op bezoek, heerlijk!