Doorgaan naar hoofdcontent

Te koop

Als je een aardig bod doet is hij van jou, zeker weten. De pier van Scheveningen, bij van der Valk willen ze er wel van af. We zijn er vandaag met kleinzoon Sebas in de wandelwagen eens over heen gelopen, had ik nog nooit gedaan. Het bovenste gedeelte, waar vanaf ik de foto nam, is in slechte staat. Daaronder, in het overdekte gedeelte, gaat het nog wel, maar in de paar winkeltjes die er nog zitten zal volgens mij het zout in de pap niet verdiend worden. Ik vond op internet nog een serie oude foto's van de houten pier die er hiervoor gestaan heeft. In maart 1943 afgebrand en in 1959 werd er begonnen met de bouw van de nieuwe pier.

Reacties

a zei…
tjee wat leuk, hier hebben we heel veel voetstappen liggen, gave foto's heb ze met veel plezier bekeken.
Marianne zei…
Je zou toch denken dat er wel een rijke projectontwikkelaar moet opstaan met interesse in zo'n bijzonder bouwsel. Wat kun je hier allemaal voor geweldigs van maken... Denk aan het huis in de film 'Nights in Rodanthe' en je weet wat ik bedoel.