Doorgaan naar hoofdcontent

Weg ermee

Over deze kast zijn al wat meningen gegeven! Hij staat in onze kleine kamer/keuken en vormt voor een groot deel de scheidingswand met de achterliggende slaapkamer. Die slaapkamer verdwijnt, alles beneden wordt uitgebroken en dan krijg ik een fijne grote woonkamer met een keukenhoek. Wat doen we dan met die kast? Na enige twijfel heb ik resoluut gezegd: weg ermee!!! Maar het gekke is dat bijna niemand, op Mart na die het helemaal met mij eens is, die mening deelt. Zonde, authentiek, Ardechois, sfeervol en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan. Wat ze niet zien is dat het hout van de planken begint te brokkelen van ouderdom, de onderkastjes al jaren niet meer te gebruiken zijn omdat de binnenplanken volkomen verteerd zijn en de achterwand met allerlei stukjes en beetjes aan elkaar zit. Trouwens, ik ben dat donkere ding na twintig jaar meer dan spuugzat. Kortom, weg ermee!

Reacties

astrid zei…
oke kleine ruimte grote donkere kast, en toch vind ik het een mooie kast, maar je hebt gelijk, je kunt er niet veel meer mee doordat er veel kapot/verrot is,maar je zou nog wat planken bewaren die goed zijn voor evt. vensterbanken, heb je er toch nog een herinnering aan, en deze foto natuurlijk.Wat begint het al een prachtige gite te worden. Ik heb je e-mail voor je gite al naar diverse vrienden en bekenden doorgestuurd.
gre en karel zei…
ik zie me suikerpotje wel staan.maar wel zonde om zo een stukje historie in de brandhout te hakken
Ineke zei…
Ideetje: vraag voor je verjaardag een nieuwe kast. Ben je gelijk van het gezeur af. Enne...alvast gefeliciteerd met een dikke knuffel vanuit Oudewater.
Anoniem zei…
Niet opstoken deze oude dame, we komen ze halen, knappen ze op en plaatsen ze enkele meters verder weer netjes tegen een muur !

groetjes uit Foulix

Lilian & Maarten
Joop zei…
Ik steun je mening voor wat het waard is. Weg ermee.