Doorgaan naar hoofdcontent

Leuk bankje

Leuk bankje, zeiden we bijna tegelijkertijd verleden week zondag op de brocante van La Voulte tegen elkaar. We hebben het niet echt nodig, maar wel leuk, even vragen wat het kost. Normaal ding ik altijd af, maar toen de jonge vrouw vijf euro vroeg voor dit lieverdje was de koop direct gesloten. Thuisgekomen bleek er een pootje wat mank, maar dat is inmiddels door Mart vakkundig gespalkt. Mijn nichten zouden dit vintage noemen, prima, ik vind het gewoon een heel leuk bankje. Zo leuk dat het misschien wel binnen een plekje gaat krijgen.

Reacties

Emie zei…
Leuk? Fantastisch!
Marthy zei…
Ja, Emie, je hebt gelijk. Hoe meer ik er naar kijk, hoe leuker ik het bankje ga vinden.
Doet me inderdaad aan vroeger denken. Zestiger jaren. Leuk en lekker licht, dus jullie kunnen de hele tuin door met dit "snoepje."
Groeten en een mooie dag morgen.
Lilian
Marthy zei…
Een snoepje is het. En het wordt weer een heerlijke dag vandaag. Groeten terug Lilian.