Doorgaan naar hoofdcontent

Kleur en fleur

De violen die ik in de herfst kocht doen het nog aardig en de drie bakken waarin ze staan zijn dan ook de enige kleurige noot in de tuin. Langzaam aan begin ik naar wat meer kleur en fleur te verlangen en dat uit zich door plannen te maken voor de Franse tuin. Ik heb in ieder geval gisteren een pakket van zeventien verschillende dahlia's besteld, in Frankrijk zijn ze onbetaalbaar, daar ga ik de moestuin mee opfleuren en ik heb dan ook de hele zomer snijbloemen. Mijn vorige partij dahlia's zijn in de twee weken strenge vorst van eerverleden winter bevroren. Ik had ze netjes verpakt in kistjes met kranten maar de temperatuur in de toenmalige schuur was zo laag geworden dat de dahlia's het niet overleefden. Dat moet dus anders komend najaar, desnoods gaan ze mee terug naar Nederland.
Kleurrijk 10

Reacties