Doorgaan naar hoofdcontent

Vondst

De helft van de moestuin is schoon. Aan de andere helft zal ik nog heel wat werk hebben, maar iedere dag een stukje en als we dan een week verder zijn is het klaar. Vanmiddag de aardappelen gepoot, twee bedden en morgen gaan de uien erin, witte, rode en sjalotten. Toen ik nog een stukje moestuin aan het schoonmaken was ontdekte ik tot mijn verbazing een hele rij rucolaplantjes, overgebleven van verleden jaar. Ze zagen er prima uit, ik heb ze op een schoon stukje uitgeplant en water gegeven. Ik dacht dat dat spul eenjarig was, of vergis ik me?

Reacties

Anoniem zei…
Wij hebben afgelopen zondag ook alweer de eerste Rucola op. Het zal wel gewoon door de zachte winter komen.
Groetjes Christianne
Marthy zei…
Ik denk dat het inderdaad door het zachte weer is blijven staan. Binnen een paar dagen kunnen wij ook rucola eten.