Doorgaan naar hoofdcontent

Een vliegende kraai vangt altijd wat

Met een zwaai ging er een stoeltje de grote container in bij de déchetterie (afvalstation). Ik zag het vanuit mijn ooghoek en was meteen alert. Uit welke auto kwam dat? Het was druk, we waren niet de enige die ons grote vuil kwamen brengen, maar ik zag al gauw dat de man van het stoeltje naar een wit bestelbusje liep. Ik ging er bijna op een holletje achteraan en ja hoor, er stonden nog drie van die stoeltjes achter in zijn bus. Ik vroeg op mijn alleraardigst of ik ze misschien mocht hebben en dat vond hij prima. Bij nadere inspectie bleek er eentje veel houtrot te hebben, dus die ging zijn broertje achterna de container in, ik had er tenslotte maar twee nodig, op iedere logeerkamer één. Ik heb ze afgesopt, ze mankeerden niets en ik vind het weer een aanwinst voor het huis. 

Reacties

Emie zei…
Ah... de Franse variant van Malle Pietje. Gaaf stoeltje hoor.
Marthy zei…
Het mag ook Stiefbeen en Zoon zijn maar het stoeltje is inderdaad gaaf.