Doorgaan naar hoofdcontent

Het zoveelste blikje

De eerste brocante van dit jaar bezocht, het werd hoog tijd. Het was een grote markt met veel kooplui en terwijl wij toch vroeg waren was het al behoorlijk druk. Er was een leuk aanbod en ik heb verschillende kleine dingen gekocht, zoals een mooi karafje, een ijzeren slamandje, een oude aardewerken pot en een blikje. Ik heb een zwak voor blikjes en eigenlijk heb ik er genoeg, maar van deze was de kleur zo mooi,  blauw, dus ik bezweek. Ik hoef ze niet te kopen maar om naar te kijken vind ik die oude autootjes prachtig. De koopman op de onderste foto zat rustig af te wachten of de stoel waarin hij zat vandaag nog verkocht zou worden.

Reacties

Emie zei…
Krijgen we je aankopen binnenkort nog te zien? Ergens smaakvol gepresenteerd in een lief hoekje van het mooie huis?
Marthy zei…
Ik hoop binnenkort eindelijk mijn woonkamer in te richten en dan zullen er ongetwijfeld wat foto's gemaakt worden.