Doorgaan naar hoofdcontent

Fietsende service monteur

Terwijl Mart weer een trainingsrondje wegtrapte, hij wil in september de Mont Ventoux gaan beklimmen, liep ik in huis wat te rommelen terwijl mijn wasmachine draaide. Bijna aan het eind van zijn programma, terwijl de machine stond te centrifugeren, hoorde ik verontrustende geluiden uit zijn binnenste komen. Ik wist meteen wat het was, die behabeugel die ik laatst kwijt was. Ik kon de machine gelukkig voortijdig stoppen en toen was het wachten op de fietsende servicemonteur. Die had 90 km. gereden met drie flinke cols, dus die was nog niet aan een kapotte wasmachine toe. Ik heb eerst een extra lekkere lunch voor hem gemaakt, toen heeft hij even een uiltje geknapt en nog een lekkere douche genomen. Daarna had mijn handy man binnen een kwartier de machine open en het beugeltje eruit gevist. Pfff, een pak van mijn hart!

Reacties

Ineke zei…
Daar zijn toch waszakjes voor, lieve vriendin. Maar die schat van je is zijn gewicht in goud waard!
Marthy zei…
Weet ik, Ien, maar dit was het bovenstuk van zo'n badpak in twee delen, ben ff de naam er van vergeten. Die had ik, achteraf bekeken, ook beter in het waszakje wat ik altijd voor mijn beha's gebruik kunnen doen. Berouw komt na de zonde, en hier had ik zeker berouw, want ik vreesde voor mijn vrij nieuwe wasmachine.
Ineke zei…
Doe maar een Tankini....Gelukkig houd hij nog van je!