Doorgaan naar hoofdcontent

Voorlopen

Ik had aan Frans, de vader van schoondochter Christianne, voorgesteld om deze keer zijn Nieuwjaarswandeling in de Amsterdamse Waterleidingduinen te lopen. Kreeg ik meteen de organisatie in mijn schoenen geschoven. Niet erg, ik doe het graag. Er staat een prachtige wandeling op de site van de AWD maar die wilde ik wel even voorlopen. Goed weer vandaag dus dé gelegenheid om dat te doen. Het was weer genieten, wat is het toch een prachtig gebied.

We kwamen langs verschillende bunkers die onderdeel zijn van de Atlantikwall die in de tweede wereldoorlog werd aangelegd door het Duitse leger.

Tientallen damherten gezien die je tot op enkele meters kunt benaderen om een foto te nemen. Het was maar goed dat we de route gelopen hebben want er zaten wel wat twijfelmomenten in die nu uit de weg zijn geruimd. Nu alleen nog duimen voor goed weer op 3 januari.

Reacties