Doorgaan naar hoofdcontent

Bezigheden

Ook in Stolwijk is het volop lente, kijk maar, een kleinkind wat paardenbloemen plukt en een  koet op haar nest. Wat heerlijk, dat voorjaarszonnetje, lekker om buiten bezig te zijn. Mart heeft de  auto gewassen, wat hard nodig was en ik de buitenramen. Het ging wel met horten en stoten, dat ramen wassen, want eerst kwam zoon Bas met Luuk en Saar op de koffie waarna ik nog even meeging voor een wandelingetje. Daarna had ik een afspraak bij de tandarts en ik ging ook nog even bij de gym kijken van kleinzoon Luuk. Jullie begrijpen het al, de ramen zijn nog niet helemaal klaar, maar morgen is er weer een dag.


Reacties

Emie zei…
Ik begrijp het volledig, kinderen en kleinkinderen zijn veeeeel belangrijker dan een paar schone ramen!
Marthy zei…
Zo is dat, Emie!