Doorgaan naar hoofdcontent

Wilde orchideeën

Het wilde niet vlotten met de zon vanmorgen terwijl de temperatuur toch boven de twintig graden was. Af en toe een paar lichte spetters. Na enige twijfel toch maar gaan wandelen en daar kregen we geen spijt van. Geen druppel meer gehad en de zon kwam zelfs af en toe door. De natuur hier in de Ardèche is nu prachtig, er groeit en bloeit van alles, teveel om op te noemen. Het hoogtepunt van de wandeling was een veld vol met wilde orchideeën waarvoor ik diep door de knieën ging om ze goed te kunnen fotograferen. Als kers op de taart ontdekte Mart nog een hele grote orchidee aan de rand van het veld. Wat een pracht!
 



Reacties

Emie zei…
Wat een spektakel bloemen en dat zomaar in de vrije natuur, dat maakt jullie wandeling tot een feest!
Marthy zei…
Zoveel bloemen vandaag Emie en dan nog die orchideeën, een topdag.
Wat zijn ze toch prachtig. Ik hoop ze ooit in mijn bloemenweide te mogen verwelkomen.
Marthy zei…
Ik gun het je van harte, het zou een aanwinst zijn.
Muggenbeet zei…
heel knappe orchideeën, wat een luxe ze in de natuur te hebben.
Marthy zei…
Nu ik wat beter kijk Ludo, staan ze zelfs in de berm vlak bij ons huis. Echt een luxe.