Doorgaan naar hoofdcontent

Gastfotograaf

We zaten daar samen met vrienden eerste rang op het terras van 'La Poste' in St. Sauveur de Montagut. 14 Juli is de nationale feestdag in Frankrijk maar vaak vinden de feestelijkheden de avond van te voren plaats en dan meestal in de vorm van een vuurwerk met bal na. We werden eerst getrakteerd op het optreden van een fanfareorkest met als dirigent een klein driftig 'Louis de Funès' mannetje. Het rookeffect werd verzorgd door de plaatselijke brandweer die later met al zijn indrukwekkende materieel langs kwam rijden. Toen het lang verwachte vuurwerk en ik moet zeggen, het was prachtig. Het werd afgeschoten vanaf de rivier en we hadden er mooi zicht op. Hierbij nog mijn dank aan Floris, vijftien jaar (herstel: dertien jaar) die deze keer de foto's verzorgde.

Reacties

Emie zei…
We hebben vaak tijdens Franse vakanties het feest van de 14e juli meegemaakt en daar leuke herinneringen aan. Handig dat je voor één keer zelf geen foto's hoefde te maken. Complimenten voor de jonge fotograaf.
Lilian zei…
Leuke blog Marthy! Het was inderdaad echt leuk en gezellig. En die fotograaf, die zou willen dat hij 15 was....hij is nog maar 13 ;-)
Marthy zei…
Mijn batterij van mijn fototoestel was leeg, Emie, en mijn reservebatterij zat in een andere fototas, dus ik was heel blij dat Floris foto's nam en dan nog zulke goede.
Marthy zei…
Dan heb ik nog meer bewondering voor de foto's die hij maakt. Chapeau!