Doorgaan naar hoofdcontent

Jonge god

Mijn eigen kanjer is vandaag 67 jaar jong geworden en zeg nou zelf, hij ziet er toch nog uit als een jonge god. Vanmiddag hebben we het gevierd met kinderen, kleinkinderen en familie maar eerst heeft hij vanmorgen nog even 77 km. weggetrapt met zijn fietsvrienden. Natuurlijk heeft hij onderweg getrakteerd op koffie met appelgebak, want dat is traditie onder deze mannen die al bijna veertig jaar met elkaar fietsen. Ik doe op de fotoclub mee aan een cursus portretfotografie, vandaar deze foto van manlief die deze week als model diende.

Reacties

gewoonhannah zei…
Echt een hele mooie foto van je jonge God! En van harte gefeliciteerd. Dat jij nog maar heel lang heel veel kilometers mag wegtrappen!
Groet Hannah
gewoonhannah zei…
HIJ, bedoel ik natuurlijk maar jij mag ook:-)
Wat ik het allermooiste vind, zijn jouw woorden.
Het is Jouw Jonge God, het maakt niet uit hoe een ander dat ziet.
Feit is dat die man van jou nog verdomd sportief is en jullie het al heel lang
goed hebben met elkaar. Gefeliciteerd, gewoon met ALLES!
Carin
Marthy zei…
Wandelen gaat bij mij nog prima, Hannah, maar het fietsen laat ik aan hem over en dat kan hij nog erg goed. Hij fiets met mannen waarvan er een paar nog ouder zijn als hij en ik vind het knap wat ze nog presteren.
Marthy zei…
Bedankt voor je leuke, lieve woorden, Carin. Het is fijn om het goed met elkaar te hebben.
Emie zei…
Wat een model model! Gefeliciteerd Marthy voor jou en je jonge God. Nog heel veel jaren samen gewenst.
Inge zei…
Van harte en nog héél véél jaren samen!
Elizabeth zei…
Van harte gefeliciteerd! En hij ziet er veel een veel jonger uit dan z'n leeftijd hoor...
Gaaf dat jullie het zo goed met elkaar hebben en nog steeds verliefd!
Dat lijkt tegenwoordig best schaars te worden...
Jullie kunnen terugzien op een fijne dag!
Ineke zei…
Gefeliciteerd met jouw kanjer, Marthy en nog heel veel gelukkige en gezonde jaren met elkaar.
Dikke knuffel voor jullie alle twee.
Marthy zei…
Ik mag het hopen, Emie. Op onze leeftijd ga je steeds meer beseffen hoe kostbaar het is als je nog samen bent en het goed hebt met elkaar.
Marthy zei…
Dank je, Inge, en als het aan ons ligt zijn we nog heel lang bij elkaar.
Marthy zei…
Mart ziet er inderdaad nog goed uit voor zijn leeftijd, Elizabeth. We zijn gelukkig samen en beseffen dat we dat moeten waarderen.
Marthy zei…
Dank je Ien, voor je lieve woorden.
Bertiebo zei…
Van harte gefeliciteerd!
KnutzEls zei…
Van harte gefeliciteerd. En nog heel veel jaren samen.
Marthy zei…
Dank voor jullie felicitaties, Bettie en Els.
Wieneke zei…
Van harte proficiat en nog veel jaren samen in goede gezondheid en met vooral veel vrolijkheid. Mooi gelukt, die foto én de man :-)
Alsnog een late felicitatie Marthy! Veel mooie jaren wens ik jouw jonge God, samen met jou, nog toe :)
Lida zei…
Nog van harte gefeliciteerd met je man. En ik wens jullie nog veel fijne, gezonde en sportieve jaren toe.
Mooie man, mooie foto, mooie kinderen en kleinkinderen, en allemaal te vinden op dit mooie blog.
Tjonge! :-)
Mirjam zei…
Ik ben een dagje te laat Marthy, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van jouw Adonis.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam
Marthy zei…
Wieneke, ik ben tevreden met man en foto, ik hoop dat morgenavond mijn cursusleider ook tevreden is over de foto.
Marthy zei…
@Villa Zeezicht, we hopen nog veel mooie jaren in het besef dat we daar niets over te zeggen hebben. Dus we plukken iedere dag.
Marthy zei…
Li-st, zo kan die wel weer even, ik ga er van blozen.
Marthy zei…
Jonge God, Adonis! Mirjam, die man van mij verklaart al deze vrouwen voor gek, inclusief zijn eigen lief.
Gefeliciteerd met je jonge god :-) Ik wens jullie nog veel gezonden en voorspoedige jaren samen! Het belangrijkste in het leven is liefde, en dat hebben jullie samen gevonden. Goed vasthouden.
Lieve groet
Marthy zei…
Ik hou hem, de liefde en de humor goed vast, Kakeltje.