Doorgaan naar hoofdcontent

Voor de hele familie

Helemaal blij ben ik met deze prachtige plaid, gemaakt door mijn jongste zus Silvia. Aflopen zomer vertelde een andere zus die bij ons bezoek was dat jongste voor haar en haar dochter een plaid had gehaakt en ze zei erbij dat ze het voor mij ook wel even zou vragen. En ja hoor, een paar weken later moest ik kleur en maat opgeven, dan zou ze wel aan de slag gaan. En zo is Sil voor de hele familie bezig. Het volgende plaid wat op stapel staat is voor onze dochter Floor, ik heb gisteren de kleur bewonderd. Bijna alle nichten zijn voorzien en tussendoor is ze nu van die leuke sjaals voor een paar nichten aan het breien. Deze plaid gaat mee naar Frankrijk, daar heb ik een lichte bank waar hij prachtig op zal staan. En gebruikt gaat hij ook worden, want af en toe doe ik een tukje op de bank en wil dan altijd iets over me heen hebben. Mijn 'kleine' zusje, wat goed van haar dat ze dat allemaal kan en doet.



Reacties

Heerlijk ding, mooie kleur! Daar ga je vast nog veel plezier van hebben!
Bertiebo zei…
Heel mooi. Doe mij zo'n zus
Een mooi en waardevol kado!
Geweldig mooi, en met liefde gemaakt.. en dat voel je!
Emie zei…
Wat een werk en wat een prachtig resultaat. Ik krijg er zin in om zelf aan de slag te gaan.
Jan uit Perth zei…
Zo'n zus moet je in ere houden, Marthy!
Sjoerd zei…
Whow, ik moet er niet aan denken dat ik ooit van die lappen zou moeten breien. Dat lijkt op werken.
Elizabeth zei…
Ja, het zal je niet verbazen dat ik dit geweldig leuk vind! Haken is heerlijk ontspannend om te doen en zo'n warme deken die met liefde is gemaakt koester je...
Groetjes, Elizabeth
KnutzEls zei…
Mooi en zo lief ....
Prachtig Marthy!!!! Geef je de complimenten door aan je zus. Wat fijn dat ze dat voor jullie allemaal doet.
Marthy zei…
Haar man is de hele week van huis en ze handwerkt heel graag, net als jij Elizabeth.
Marthy zei…
Nou, ik niet en daarom ben ik erg blij dat iemand anders het doet.
Marthy zei…
Ja, en zo leuk Jeanette want iedereen wil een andere kleur, daardoor zijn ze heel verschillend.
Marthy zei…
Ik moet er ook niet aan denken, hoor Sjoerd.
miekequilt zei…
Wat een prachtige deken. En wat leuk dat je zus voor iedereen bezig is.
Onliemie zei…
Mooi! En jij nog geen zin om in handwerkmodus te vliegen? Is nochtans heel rustgevend hoor. Voilà een punt waarin we dan heel erg verschillen! :-)
Marthy zei…
Ik pak wel een boek!
Onliemie zei…
:-) En ik vergat het nog te vragen : "Hoe gaat het met de echtgenoot?"
Marthy zei…
Heel goed! Wond keurig genezen, hechtingen zitten er nog wel in. Denkt dat hij alles al weer kan, moet nog enigszins geremd worden;-)
Onliemie zei…
Remmen hoor! Er moet echt gerust worden! :-)
Pippa's Hus zei…
Wat een mooie gezellige deken. de kleur is ook prachtig! XX Esther
Vlimbouter zei…
Prachtige kleur. Geluk heb je met zo'n zusje!